JARRI GAITEZEN AZALEAN!- Pongámonos en su piel
PELIKULAK
TXIMELETAREN ZIRKOA
- Euskaraz
- Castellano
COPITO DE NIEVE
Malutatxo,
munduko gorila zuri bakarra, Bartzelonako Zoora iritsiko da. Bere albinismoa
dela eta, bisitarien begirada guztiak bereganatzen ditu, baina bere taldekide
gorila berrien gaitzespena ere eragiten du, ez baitute bere taldeko bat bezala
onartzen. Malutatxo Zooko bere kide berriek taldean onartzea lortu nahi du eta
horretarako, gorila arrunta bilakatuko duen pozio miraragarri baten bila doa.
Bitartean, Luc de Sac gaiztoak, hain zorte txarra duen gizona, Malutatxo
harrapatu nahi du. Gorila albinoa bere zorte txarrerako hutsik gabeko kutuna
izango dela ziur baitago.
Copito de nieve, único gorila blanco del mundo, llegará al Zoo
de Barcelona. Por su albinismo, acapara todas las miradas de
los visitantes, pero también provoca el rechazo de sus nuevos
compañeros gorila, que no lo aceptan como uno de los suyos.
Copito de nieve quiere que sus nuevos
compañeros del zoo le acepten en el grupo
y para ello busca una poción milagrosa que
le convierta en un gorila común. Mientras,
el malvado Luc de Sac, el hombre con tan
mala suerte, quiere atrapar a Copito de
nieve. Está seguro de que el gorila albino será para su mala
suerte un amuleto inquebrantable
IPUINA
- LAUKITXOAREN ISTORIA IPUINA (Euskaraz)
- POR CUATRO ESQUINITAS DE NADA (Castellano)
JOLAS JARDUERA
"NIRE IZENA, NIRE BERTUTEAK"
Jarduera honetan, haurrak euren izena letra handietan eta letra larriz
idaztera gonbidatuko ditugu. Gero, letra bakoitza hartu beharko dute, eta duten
bertute edo nolakotasun positibo bat bilatu beharko dute,
letra horretatik hasten dena. Orrian idatziko dute, eta gainerako haur eta
helduekin partekatuko dute.
"Mi nombre mis virtudes"
En esta actividad invitamos a los niños y niñas a escribir su nombre en letras grandes y en mayúsculas. Luego tendrán que coger cada letra y buscar una virtud o cualidad positiva que tengan, que empiece por esa letra. Lo escribirán en la página y lo compartirán con el resto de niños y adultos.
"DENOK ANITZAK GARA"
MATERIALAK: soka, begiak estaltzeko oihala, futbol-pilota, araldia,
karta-sorta
TALDE-DINAMIKA: Nagusiak eta haurrak enpatia garatuaz, aniztasun
funtzionala duten pertsonen azalean jarriko dira une batez. Era berean, haien
arazoak eta horientzat egon daitezkeen konponbideak ere aztertuko dituzte.
Jokalari bakoitzak zerbait egitea
galaraziko dion rol bat eskuratuko du, ezintasunen bat balu bezala.
Rol hauek izan ditzakete:
- Eskuak lotuta.
- Ahoa itxita. (Hitz egiteko ezintasuna)
- Begiak itxita edo bendatuta.
- Oinak lotuta.
Jarduerak honako hauek izan daitezke:
- Abesti bat abestea: jakina, "Mutua" papera egiten duenarentzat jarduera zailagoa izango da, Zer bururatuko zaizue?
- Zirkuitu bat egitea: ikusi ezin dutenentzat edo korrika egin ezin dutenentzat nahiko jarduera zaila izango da.
- Ordenatu gutunak zenbakien arabera: eskuak lotu dizkietenei zailagoa izango zaie zeregin hori, orduan ahoarekin egin beharko dute, eta ikusi ezin dutenek laguntza eskatu beharko diete lankideei.
JUEGO TODOS SOMOS DIVERSOS:
MATERIALES: cuerda, tela para tapar los ojos, pelota de
fútbol, celo, baraja
DINÁMICA DE GRUPO: los mayores y los niños, con empatía,
se colocarán momentáneamente en la piel de las personas
con diversidad funcional. Asimismo, analizarán sus problemas
y las posibles soluciones.
Cada jugador adquirirá un rol que le impedirá hacer algo,
como si tuviera alguna discapacidad.
Pueden tener los siguientes roles:
- Con las manos atadas.
- Con la boca cerrada. (Imposibilidad de hablar)
- Con los ojos cerrados o vendados.
- Con los pies atados.
Las actividades pueden ser:
- Cantar una canción: claro, para quien haga el papel de "mudo" será una actividad más complicada, ¿Qué se os ocurrirá?
- Hacer un circuito: para los que no pueden ver o correr será una actividad bastante complicada.
- Ordena las cartas según los números: a los que les han atado las manos les será más difícil esta tarea, entonces tendrán que hacerlo con la boca y los que no puedan verlas tendrán que pedir ayuda a sus compañeros
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina